hell is empty and all the devils are here

Bra slash dåliga slash random saker som har hänt idag slash i helgen:

- Jag gick och växlade in alla mina miljoner (typ...) mynt och fick ihop 394:- BARA SÅDÄR LIKSOM! Vilken lycka!

- Jag köpte en gul tröja för 99:- som TYP blev gratis med tanke på punkten ovan.

- Jag bokade in mig på ett flex-pass imorgon. Ajdå. Det behövs verkligen eftersom jag är så enormt stel, men OJ så malplacerad jag kommer att känna mig, haha. Det blir längst bak i salen den gången...

- The Vaccines på Debaser i December - check!! Eller ja, typ. Jag ska ner till vardagsrummet om typ en min och då ska jag och lis köpa. Fedt att man äntligen kommer in på debaser, känns som om det har vart en omöjlighet sedan jag var typ 10 (vilket det ju har vart, men ja... anyway)

- Åt en Greken-macka på Fräcka. Tror att det är definitionen av himlen om jag ska vara helt ärlig.

- (ja jag säger Fräcka. Fett jobbigt med ännu ett ord liksom)

- Såg på Love Actually för andra gången den här veckan. Den blir verkligen aldrig sämre och uncle jamie blir aldrig tråkigare.

- Älskar höstvädret. Jag ba njuter och planerar inför julen. Snart är den här, vänner, och damn vad jag blir varm och lycklig i hela jävla kroppen. Åååhh...

Och det var liksom det. Fin helg, snart är det måndag. Ha en mysig natt tillsammans mvh tjejen som hela tiden points out the obvious.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0