mitt i allt liksom

Om jag inte hade vart jag utan någon annan som sett mig hade jag nog trott att jag var lite smått sinnesssjuk. Idag gick jag till exempel runt och lyssnade på Flight of the conchords och man kan inte lyssna på dem utan att typ asgarva (jag har försökt, det går inte) så det måste ha sett lite suspekt ut tror jag. Sedan har vi de alltid så komiska tillfällena på friskis då man ska duscha och väljer en dusch med slang för att sedan få världens chock när man märker att slangen inte var påslagen utan vattnet kom uppifrån i stället. Efter den smärre hjärtattacken får man en lite mildare skrattattack och well, det ser ju inte alltför intelligent ut. I veckan har jag även märkt att man kan få ett helt bord fullt med människor att tystna genom att påstå att William Petzäll är snygg. Inte bara snygg förresten, "helt sjukt jävla "OH MY GOD SKJUT MIG I NACKEN"-assnygg, jag tror att jag dör". Tur för världen att ytlighet inte är allt då. Annars skulle den ju lätt styras av the Petzälls of the world liksom, och hur hade det blitt? Typ nja...
För övrigt har jag vart fett produktiv idag. Typ. Hade en lektion i skolan, smygåt på Garvaren med Corney, gick hem och gjorde ingenting, gick på 8-marsmöte, gick hem och skrev TVÅ pm till np i svenska (trots att det bara behövs ett! sjuk chey!! men jag behöver en back up), gick och dansade lite fuego, gick hem och såg på grey's och well. Där är vi nu. Nu vill jag sova, men måste vänta i 28 min för att mitt jävla monster ska kläckas <-- problem man skapar sig när wordfeud laggar och jag inte kommer in. För att inte tala om min jävla restaurang och bageri som typ äter upp mig.

Anyway, torsdag imorgon och well ja, prov i miljökunskap som någon inte alls har pluggat till men ok. Att improvisera fram svar om torsk är jag väl lite av en expert på. Puss och smek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0