totalt obefogat

Det känns lite som om någon har brytit sig in i min hjärna och antastat mina små hjärnceller. Vi stryker ett streck över kvällens hugobesök, va. Nej men ärligt, jag satt uppe till very late igår och först skrev klart samhäll b-analysen (lämnade in i tid, oh yes). Sedan kom jag på att jag var tvungen att läsa hela svenska b-np-häftet så jag gjorde det. Efter det insåg jag att klockan var två och jag hade inte duschat eller ätit på hela dagen (typ) så då gjorde jag det och så var klockan halv fyra när jag kom i säng. Då var jag så jäkla uppstressad och fucked up att jag inte kunde somna och det minsta jag tänkte på var att ställa klockan, vilket resulterade i att yours truly vaknade upp som en förvirrad liten ekorre klockan tolv nästa dag och inser att ojdå... äh fan. Kravlade ändå upp ärmarna och gick till skolan för att ha svenska. Puss på mig va. Nu har jag ätit lasagne och ska snart bege mig till friskis i vanlig ordning. Imorgon har jag studiedag FUCK YEAH! Dock ska jag träna klockan 10 (crazy shit, jag vet...) och sedan måste jag fixa halloween-biljett och lite annat shit på stan innan det blir projektplansskrivning hos mig. Tjejerna som alltid är ute i sista minuten, tja!

Just det, pga min fina försovning idag missade jag (och emilia, ehehe) att anmäla oss till saco-mässan i december... ajdå. Får se hur svårflirtad vår syv egentligen är, jag vill fan åka på skiten!

Ja, det var väl allt från idag. Annars nördar jag WF och Instagram som vanligt. Beroendeframkallande appar ♥ Puss och hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0