at once i knew i was not magnificent

Var hos reggis idag. Bytte tråd (känns så fel att kalla det för "tråd" när det mer liknar nåt jävla järnrör eller nåt...) i tandställningen, och nu har jag ONT som fan! Sköterskan måste ha glömt att knipsa av den på höger sida för den där jävla "tråden" skär rakt in i min stackars kind. PAIN! Tacka gud för vax (fett ofräscht, ja, men åh så behövligt) liksom.

Annars? Jag har blivit en sån där wordfeudare. Åh som jag älskar när man leker över ordklass-gränserna för övrigt (ang. att omvandla "wordfeud" till "wordfeudare" eller "jag wordfeudar"). Anyway. I'm stuck. Problemet är bara att jag suger. Som fan. Personerna jag kör mot måste liksom tro att jag är helt efterbliven, men det är ok med mig.

Vad händer ikväll då? Har jag blivit en question talker? Nja. Ikväll skall jag i alla fall dansa fuego som vanligt. Fortfarande fedt kul. Sedan ska jag öva på mitt argumenterande tal så att jag kan kicka ass imorgon. Hahahha... Åhja. Kicka ass var det. Typ nja. Det där med muntliga redovisningar är kanske inte min starka sida. Eller, i mitt huvud är det så. Jag är fan GRYM i mitt huvud. I praktiken, not so much though. Inte schyst. Och ja jag stavar schyst schyst och inte juste för det är typ bara präktiga tards med gudskomplex och polotröjor som skriver juste, PERIOD.

Anyway. Jag är hungrig och ska försöka äta någonting trots mitt köttsår på insidan av kinden. Köttsår är f.ö ett fedt roligt ord att både säga och skriva. Köttsår. Köttsår... hehe. Meat wound liksom.
Aja. Hej då. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0