fear by name, love by number

Jag har varit sjuk. Hela helgen, måndagen och lite tisdagen. Idag är jag frisk. Men fan, jag hade glömt bort hur jobbigt det är att ha riktigt hög feber. Jag frossade, yrade (trodde att jag var fast på en öde ö ett tag, fett läskigt) och cravade gurka och lasagne. Usch. Idag har vi ju dock studiedag vilket är super dandy. Och well, att streama Gossip Girl hela dagen är pretty neat. Faktiskt.

Jag har kollat lite på friidrotts-vm när det begav sig och well, sverige suger ju. Älskar Christophe Lemaitre ("because white boys can run too", haha bästa). Annars älskar jag att Idol börjat igen. Föll handlöst för den där tjejens låt, hon med dreads och tandställning y'know? Fan vad fin den var. Helt sjukt imponerande.

Eftersom jag är frisk igen ska jag träna ikväll, och eftersom det är onsdag blir det dans fuego! Ska bli så fedt kul verkligen. För övrigt? Nja. Ingenting. Måste skriva ett pm till svenskan på fredag. Har inte ens kommit på någon ordentlig tes än, är så dålig på att formulera sånt... Talet ska väl i alla fall handla om hur jävla bra det är att svära och använda andra "fula småord" som typ, liksom, ju, ba osv. Jag älskar fulsvenska och SPYR på prettospråk och människor som verkar sova med en synonymordbok under kudden. Sedan gäller det bara att ja, typ få ner det på ett sätt som en svenskalärare gillar... Vilket brukar vara svårt, men Helena är ju en jävla ängel så det känns bra.

Anyway, ha det fint ponytails. xx

 
haha...älskart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0