fuck you no you fuck you

Vad gör jag om dagarna egentligen? De tycks flyta på rätt ordentligt. Jag har egentligen inte mycket alls att göra i skolan, det är rätt sjukt hur slappt jag har det egentligen. Nu är jag ledig varje tisdag i typ tre veckor framöver tack vare (?) en samhällsanalys som ska göras. Imorgon skulle jag egentligen vart ledig pga inställd svenskalektion men så bestämde sig vår lilla rektor att miljökunskapen skulle dra igång just imorgon klockan åtta och tio, alldeles awesome typ. Där försvann den sovmorgonen...

Imorgon ska jag för övrigt, trumvirvel, tatuera mig. Igen. Gick först till Lucky 7 och hörde med dem, men de hade en sjukt lång väntetid så jag ba no shit. Gick till house of pain och hörde med dem och ba ja, kan du om en vecka? Så imorgon blir det... är lite nervös för att jag ska göra en ifyllning i denna tatuering och folk säger att det är det som gör allra ondast... oh shit. Jag kanske överlever dock.

Ikväll blir det ingen dans, för ikväll spelar ju våra kamrater på parken! Det var ju typ en månad sen de hade hemmamatch så pappa och jag är tagg på detta, haha!

Annars tror jag att jag håller på att bli sjuk IGEN, fan. Har jätteont i halsen och bihålorna. Fuck that, jag orkar inte!
Nej, nu ska jag återgå till finaste Jens Lekman. Han och jag alltså. Vilket gäng.

cheers ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

tatuera vad? :O

2011-09-21 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0