gentlemen prefer blondes...

...fast å andra sidan, vem vill ha en gentleman? här skickar vi love letters till anders behring breivik i stället, för sånt tänder vi kvinnor på. bara så att ni vet, boys.
(jag skämtar. alltså)
jag har idag blivit blondare och korthårigare, det är i alla fall sant.


som om det syns så jävla bra då. tiny är gammal, bare with her! anyway, imorgon är det fredag och det är jävligt välbehövligt trots att jag kommer ha mycket att göra i helgen... helt plötsligt inser man att ojdå, jag har visst matteprov på måndag. och samhäll b-inlämning. och så var det den där torskboken, ett pm till svenskan och tja vad lycklig jag är! nja, det är rätt chill. förutom matteprovet. det är fan aldrig chill med matteprov, hur vackra sinuskurvor än är i alla jävla mattelärares ögon (världens konstigaste fetish). anyway anywho anyhow, en dusch och en säng och stina blir glad för stunden. fan vad jag älskar att sova.
ha en fin natt tillsammans. gör inget dumt.

^har känt mig lite så hela dagen för övrigt. så jävla awesome-gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0