i listform

- Ett stort jävla WTF på att Kenza hänger med Kanye West. ALLTSÅ VAFAN????????????????? Jag skiter i all jävla anti-jante och säger att SCREW HER hon förtjänar fan ingenting. Man kan inte få vara sjukt snygg, vara sjukt duktig (uppenbarligen.........) på att sjunga, skriva, tala, umgås, gå i högklackat och allt annat jävla äckel. Lite jävla rättvisa måste det vara i världen. Förstår inte Kenza hur jävla liten och obetydlig hon får ALLA JÄVLA ANDRA att känna sig? Fuck her. JA, det där var en öm jävla tå.

- Ok..................Idag har jag äntligen fått en iPhone! Och jag är så lycklig! Hur har jag klarat mig så länge utan en? Jag kan äntligen spela slice-spelet och paper toss! Shit, jag kommer såååå radera alla tendenser av liv i mitt fysiska finnande med denna lilla goding i min ägo. Nu måste jag bara skaffa mig ett hyggligt abonnemang med spotify premium och DÅ är min lycka total!

- Jag lyssnar ihjäl mig på Bon Ivers senaste och har gått från att hata mannen (förutom Skinny Love... gosh) till att avguda honom. Lyssnar på Perth (de underbara jävla trummorna.....) och minns. Lyssnar på Holocene och dör. Lyssnar på Beth/Rest och mitt hjärta blöder. Det.är.så.fint. Just nu läker de sår som jag inte hade en aning om ens existerade. Tack.

- Tränade idag med min favoritledare på friskis. Kände mig STARK! Det är första jävla gången i mitt liv som jag har känt mig rent fysiskt STARK! Vilken underbar känsla! Helt sjukt! Mål: sixpack på studenten. På riktigt. Haha... 

- Anyway, nu ska jag duscha, se på Gossip Girl och äta. Har suttit slukad vid app store hela kvällen så jag glömde bort att äta... Ni förstår, den där lilla apparaten kommer eventually att förstöra mig! Men jag är ok med det. So worth it liksom. 

xxxxxx

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0