så jävla headshot

Idag är en sån dag.

Vaknade klockan ett av att pappa dammsög mitt rum (VEM FAN dammsuger när jag ligger där och sover? Det finns humanare sätt att väcka en ilsken tonåring på), så jag var fett pissed där ett tag. Det blev bättre när mamma gjorde äpplepaj och pappa och jag åkte till media markt (köpte black swan och oc s. 1, fniss. saknar "mina" oc när de bor hos lisa). I alla fall. Annars har jag bara haft fett med ångest och stört mig på allt och alla. Jag längtar härifrån, som vanligt. På riktigt så behöver jag lite nytt blod i mitt liv, Norrköping är så jävla inavel. Önskar att jag vore spontan och kul och bara åkte iväg över en helg eller så. Men jag är feg, bekväm och kanske framför allt ganska fattig, så i stället gör jag det som är åh så svenskt och stannar kvar och klagar i stället. Blir ett objekt för andra människor att störa sig på, samtidigt som jag fortsätter att klaga på dem. Det är en ond jävla cirkel, välkommen till Peking. Vars största stolthet, IFK, förlorade idag. Jag var inte där, vilket känns rätt bra såhär i efterhand.

Dagens bästa: jag vann två gånger på wordfeud idag. En gång på engelska och den andra på FRANSKA, haha! Hur jävla efterbliven var min stackars motståndare mån tro?
Imorgon är det skola igen och jag måste transporteras i en överfull spårvagn till haga klockan åtta. Jag känner redan nu att det kommer bli tufft. Fatta vilka längder vi går för vår framtids skull. Insane.

Nu - dusch. Sen - black swan.
cheers xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0