this time of year liksom

Ja, det är bara för er att stå ut. Jag älskar Idol, jag obsessar Idol, det är liksom så jag rullar. Nu när auditionsen (åhja, språk ♥) är slut börjar ju dessutom det roligaste. Jag älskar när man får "lära känna" de tävlande, och min mobilräkning stiger i skyarna (och pappa blir lika sur varje år, haha) när det kommer till röstningen. Jag måste säga att årets startfält är väldigt bra! Det finns bara typ 3-4 st som jag hatar, resten är helt ok eller till och med jättebra. Min top 3 är i alla fall (utan inbördes ordning): Emil, Moa och såklart älskade lilla Hampus. Att det alltid ska finnas någon som väcker den lilla 14-åringen i mig. Kul bara att jag trots allt blir äldre och helt plötsligt är de där flickidolerna två år yngre än mig! Men jag antar att lammkött är det nya svarta och vem är jag att inte haka på det liksom? De är ju trots allt framtiden.

För övrigt är jag nytatuerad, väldigt nöjd med min lilla cirkel på armen. Ingen fattar den dock, vilket är kul. Jag har ritat den själv (det tog mig kanske tretusen försök att få till en någonlunda rund sak) och den symboliserar perfektion lika mycket som motsatsen till det. True perfection is never truly perfect helt enkelt.

Annars är jag lite småsjuk. Har ont i halsen och är täppt i näsan och stör mig på den där konstiga lukten som alltid kommer när jag är förkyld. Sjukt irriterande. Jag har dock friskis-abstinens så jag tänker vara jobbigt hurtig och kliva upp tidigt för att gå på ett 12-pass imorgon. Fan vad jag hatar mig själv för att jag gör sånt, men what the hell. Jag mår ju bra av skiten.

Nä, nu ska jag kirra lite family guy och äta cheese balls med mamma. Hon älskar Stewie. Puss ♥


Min nya kärlek. Stockholmskan gör ju inte saken värre heller...åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0