But for now we are young

En lugn kväll på cromwell skulle det bli, ja. Well, vi hann vara där i en halvtimma och dricka en drink innan Cornelia lyckades övertala mig om att gå till puls ändå. Fem minuter innan elva var vi inne och sen började det. Fast nä, det var en bra kväll ändå. Jättemycket flirt med snyggis-bartendern som förmodligen tyckte att c och jag var tards när vi ville dricka vår gold strike/chartreuse ur cocktailglas... Det funkar inte. Fick gold strike över hela mig och fick duscha i en timme nyss för att få bort lukten av kanellikör i håret. Efter fler shots och massa dans så somnade jag till slut brevid en bed talking Cornelia som pratade om sina italienska trådar och helskalade potatisar... Nej, ingen förstår henne. I morse blev det en donkenfrukost bestående av pomme, glass och cola. Nu mår jag illa som fan. Fan. Ska nog sova lite. Puss osv, ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0