För jag kan se dig

Lyssnar på Kents nya. Gillade inte riktigt 999, fedt tråkig låt. Plus att den lite representerar sidan av Kent som jag har lite svårt för - VARFÖR INTE DÖPA LÅTJÄVELN TILL 1000?? mer logiskt, men neeeej, det är för mainstream... Efter 999 kommer petroleum. Där blir jag starkt påmind om varför jag älskar Kent. De första drumbeatsen dödar mitt hjärta med kärlek och sedan flyter det bara på. Den låten är lätt min favorit än så länge, tillsammans med jag ser dig och tänd på. Ååh...

Annars är det Valborg idag. Helst vill jag bara gömma mig under en sten nånstans men i stället har jag en box vin, en flaska vodka och två l vin till som Emilia och jag ska förtära ikväll. Blir nog bra... Yup. Pusshej.

(ja jag fick e-typefrilla på mikrofon-bilden... Sexy)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Asså du måste visa mig karaoke-videon sen! hahah fy asså...

2012-04-30 @ 17:58:48
URL: http://emiliabadelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0