I fuck this flow

Studentkryssningen 2012. Bara fakumet att 2000 18- och 19-åringar fick köpa alkohol utanför barerna säger väl hur jääävla kaos det blev? Vi hade ju i alla fall vår svit som var så jäävla nice! Välkomnades med en flaska bubbel, fruktfat, godis och VIP-band. Kvällen började med andra ord helt sjukt bra. Sedan gick det väl lite sisådär, saker hände som kanske inte borde ha hänt, saker sades som inte borde ha sagts osv. Emilia och jag fick iaf en dans med norrköpings två snyggaste (ridiculousy photogenic guys på riktigt) boys och blinkande drinkar är alltid lika kul (trots att "graviditetslagen" aka gravitationslagen inte är så jävla självklar på fyllan). Resan hem var sådär. Var sjukt deppig chey hela tisdagen vilket kan hänga ihop med  endast två timmars sömn och ingen mat förutom vindruvor och chips på 24 h. Det regnade och var svinkallt i stockholm och efter att ÄNTLIGEN ha hittat buss 15 insåg vi att vi inte fick plats i den. Nahe, tack då. Fick vänta i 45 min på att få platser på en annan buss. Var inte så jävla glad då alltså.

Ikväll blir det en sväng till Hugo. Lyssnar på Rattle och blir aspepp, för ni vet ju hur man säger... har man aldrig någon topp så behöver man aldrig sluta. Det och "det gäller att hålla tungan i rätt mun" är saker jag måste lära mig leva mer efter. Eller? "För jag vill leva jag vill dö på krogen", åh fyllesnack ♥

Döm mig helst inte. Puss och hej.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0