Once you know you can never go back

Eftersom mitt liv suger just nu och allt är fett deppigt. Ja, projektarbetet ska in i veckan, har vi börjat? Nä. Har bara två andra arbeten som ska in denna vecka, plus en bokrescension på engelskan imorgon. Har inte ens lånat boken än... Inte bara så att förra veckan var den mest omtumlande i mitt liv, nej nej. Mitt inre är fan köttfärs. Är fortfarande arg och ledsen på människor som jag trots allt inte kan sluta tycka om så jävlajävla mycket. Men let's leave that for a moment (även fast jag inte tror på sånt skit. Pain ska stås ut, inte skjutas åt sidan. It'll always haunt you in the end.) och lista ett par saker som jag just nu mår bra över! Bara för att dryga ut skiten typ. Here we go:

- Ska snart iväg med pappa på IFK-match. Den första för mig i år och jag är taggg

- Fick nyss ett samtal från Båtsholms pensionat i s:t anna, ska dit på intervju snart. Snällasnälla, jag behöver verkligen ett jobb...

- Resor. Pappa fick sitt nya pass idag så att vi äntligen kan boka nåt. Sedan planerar jag lite löst med emilia och cornelia också, en liten tripp till världens näst bästa stad i sommar? ja tack.

- Helgen. Jag vill dansa. och dansa. och dansa lite till. Lame jag vet, men det i kombination med gold strike är fan det enda som kan lindra själslig smärta. 

- Fina personer. Trots att jag typ tappat all tro på mänskligheten så finns det några guldkorn där ute. Fina människor som gör mig glad i själen och som står ut trots att jag är fett jobbig ibland. Typ jämt. Tack!

- Anmälde mig till studentbalen igår. Ska gå solo för att jag hatar människor typ :) Nej men jag har emilia. Vi tänker vara så jävla snygga. Som fan. Och smygfota eberkillar i kostym..........

Det var väl lite det. STINA FOLK DÖR I VÄRLDEN, FOLK HAR CANCER OCH AIDS OCH BLIR VÅLDTAGNA AV SINA FÄDER. Men må dåligt du då. Gör det. Just a little reality check... kan behövas ibland :)

xx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0