The fabulous life of a pre-graduate

Igår hade jag en sån himla bra dag! Började med kampanj med LUF på de geer (14 nya medlemmar, cheers!), lunch med mina luffare, spring och fix på banken, hem och powernappa, påskhandling med mor, titanic 3D på bio (tårar ja) och avslutningsvis några öl på munken. Idag har jag mest chillat runt och inte haft några lektioner. Fick min älskade studentmössa!!! Wiie! Fixade kvitto osv till studentkryssningen på måndag/tisdag och insåg att jag kommer att få åka forever alone i en buss.......... Jag och min skabb-hytt. Kul. Poppa champagne i vår svit tänker jag göra ändå ;)

Men innan det blir det påskfirande på landet! Ses vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0