two tattoos one in red "no apologies" the other one said love is cursed by monogamy

Smörjde in en torr armbåge med bepanthen förut. Lukten fick mig att tänka på nygjorda tatueringar och återigen väcktes lusten för en tredje... Det är snart exakt ett år sedan jag gjorde min första we all shine on-tattoo på armen och ringen kom ju i typ september (?) förra året. Dags för en ny - ja! Har tänkt på plats och motiv ett tag nu och tror att jag kommit fram till nåt vettigt. Vill inte säga exakt vad, men vaden+hyllning till en av världens bästa män blir det. Ska bara dra ut lite cash från sparkontot (aj...) och bege mig till house of pain för konsultation...får jag tummen ur röven sitter den nog (tatueringen, inget annat.....) på plats inom en månad. JA VAD ROLIGT. Nu kör vi valborg. Cheers!!!!!! 


En relativt nygjord tatuering... typ bästa känslan ever, skorpig och fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0