Det är ilskan i mig som talar

Åh jag blir så frustrerad! Först pepparkaksgrejen och nu det med att nån svart docka klipps bort i julaftons-Kalle... Nej, jag blir inte frustrerad för att det händer, säger verkligen inte saker som "ååååh de SVENSKA TRADITIONERNA förstörs, vart är detta påväg?" och skiter fullständigt i det eftersom det är, wait for it, SMÅ JÄVLA SKITSAKER. Sure, jag tycker inte att pepparkaksgubbar ska förbjudas (och nu var det ju faktiskt ett missförstånd det rörde sig om också) och jag tycker inte att de bortklippta delarna i kalles jul är rasistiska, men VEM ORKAR KLAGA PÅ DET? Det enda dessa förändringar gör är att mata "jag är inte rasist, men..."-rasisterna med "bevis" på att "de svenska traditionerna" (SOM OM DE ÖVER HUVUD TAGET FINNS ERA TRÅNGSYNTA JÄVLA OFFER. förlåt.) håller på att försvinna. Ja, det ger dem en anledning att rösta på SD. Helt enkelt. Och vilken vettig människa vill det? Är så fruktansvärt arg. Med tanke på hur stora SD har blivit, hur puckade folk i det här landet är och att döma av dessa iq-befriade jävla facebook-grupper som finns så kanske det är för allas jävla bästa att "svenskheten" försvinner? Jag vill verkligen inte vara "svensk" om det passar in i SD's jävla mallar. Vill inte vara med om några "svenska traditioner" (som sällan är "svenska"...). Det värsta är att folk som lider av dessa åsikter, de smygrasistiska alltså, är så enormt jävla blåsta att det är som att försöka förklara något för en vägg så fort man påpekar fakta för dem. De kan ju ta sin jävla svenskhet och starta ett eget jäkla Sverige nånstans, jag vill bo i ett öppet samhälle där man får vara precis hur man vill. Ja, förutom respektlös och rasistisk såklart, så inga jävla SD:are får bo i mitt land. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0