junkien i mig

Jag är en galen frågesports-junkie. På riktigt. Jag lever för skiten, avgudar det! Vem vet mest är kanske det bästa programmet ever, drömmer om att få vara med (skulle äga skiten ur alla, ingen kan så mycket onödigt shit som jag...), och såklart älskar jag På spåret också... 14-åringen som jag normalt är byts i en timme ut mot någon ganska mycket äldre, men det är okej. Problemet är ju bara att jag nästan inte kan någonting... Förra veckan kunde jag tre frågor och det var en BRA VECKA. Ni fattar. Mitt alldeles för höga självförtroende och gudskomplex får sig en weekly törn vilket i och för sig kan vara ganska nyttigt. Japp. Quizkampen spelar jag maniskt. Undrar VARFÖR i hela jävla fridens namn jag vet vad Kicki Danielssons hund heter? Klick-generationen, vi som kan sånt shit men absolut inte kan förklara växthuseffekten (jag kan förklara växthuseffekten faktiskt, gick faktiskt natur!!!!) Om jag vet någonting creddig så har lärt mig det från något extremt ocreddigt ställe, typ random tv-serie (allt jag kan om medicin och anatomi har jag lärt mig från scrubs/grey's anatomy), barnprogram eller 9gag.
 
Ja, vet egentligen inte vad jag ville få ut. Ville bara säga hej. Hej!
Hejdå.
Puss.
xx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0