svårt och omöjligt ibland

 
Åh alltså vad jag trivs i all denna snö! Visst, den gör saker och ting lite svårare (och snö i skorna är inte mysigt, ever) men ändå! Att folk klagar, nu? Kan tycka att det är ok att klaga typ i mars, men först då kan man vara "trött på snön". Finns inget som bidrar till julkänslan som fett med snö. Det här är ju också Sverige och vi känner varandra nu, hade det vart kalt på backen och plusgrader hade folk klagat på det också. Så vi funkar ju, bara att deala med det antar jag.
 
Skypade med tre sötisar (åååååååh) i SF igår och fick sån extrem längtan dit. Eller ah, inte just nu kanske (finns inget i världen som skulle få mig att resa utomlands under julen, bara glöm det) men snart! Well, det är ingen snö i Kalifornien nu direkt. Och i februari nästa år blir det olagligt att gå runt naken i San Francisco, say whoooot! Castro/Haight-Ashbury kommer kännas tomt alltså. (jag skojar lite, tycker att det är en rätt bra idé det där ändå. nakenhet skrämmer mig. ibland.)
 
Ja, det var väl ungefär det. Imorgon kommer två finisar till mig och på kvällen ska jag jobba. Puss på er for now xx
 
(ja alltså denna bild togs innan snöstormen kom hit. Det är gaaaanska mycket mer snö nu....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0