byter ord

Hade egentligen bara velat säga FUCK YOU JANUARY ikväll och supa bort några hjärnceller, men den fina lilla tösen i mig drar emot och säger att meeeen du har ju faktiskt prov i miljökunskap imorgon klockan åtta och du minns hur det gick förra gången du sket i det och sa att "äh, jag går hem tidigt och gör provet ändå"....aja. Så i stället har jag ikväll tränat, ätit och faktiskt pluggat lite. Nu lyssnar jag på min nya kärlek Albin Gromer och ska snart se lite HIMYM. Är glad och lite fnissig. Så fort man lämnar "på låtsas"-månaden januari börjar dimman skingra sig lite och jag kan äntligen se klart igen. Kinda. Måste ju fortfarande leva med mig själv och där finns ingen klarhet inte... :) <---- smiley på den fan.

Hahaha... saker och ting händer och jag har kommit på mig själv med att inte vara så jävla bitter. Eller irriterad. Eller arg. Sur, ångestladdad, vemodig, ledsen etc etc. Så jävla illa egentligen men fniss fniss. Har ju iofs fortfarande två köttsår på mina knän som nu levlat upp till att bli några äckliga varfyllda blåsor, JA det är jätteskönt osv osv. Vill annars ha barn och katt. Om nån undrar. Jävla hormonjävlar.

Nej, Ted kallar. Puss osv osv, ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0