doesn't drink smoke laugh

Är så grymt lat. Sitter i en obäddad/uppbäddad bäddsoffa, hela huset är helt bäcksvart men vem orkar kliva upp och tända en lampa? Såhär har hela min dag sett ut i princip, åh vad jag älskar lov! Ikväll blir det lite mer action dock, en flaska kahlua (fedt äckligt, men what the heck) och ett fullproppat hugo? Jotack. Jag som skulle vara hemma och ta det lugnt ikväll, ska ju upp relativt tidigt och åka till Stockholm imorgon. Men, jag har allt klarat värre saker än så va?

Annars. BLUR KOMMER TILL WAY OUT WEST. DEN exstasen! Efter den konserten (alltså fatta att få se Damon Albarn irl, mannen är ju, how shall i put this, KILL ME-SNYGG) kommer jag ha sett Oasis, Blur, Suede och Pulp, dvs the essentials of britpop! Fedt coolt faktiskt. Jävligt coolt. Oasis är ju inte ett jättebra liveband just nu, Suede was trying too hard, Pulp blew my socks off och så nu ge mig lite univeeersaaaaaalll!! Är i lite exstas just nu som sagt, måste köpa biljett asap. Men först - mat! Är så hungrig! Puss och hej ha en fin kväll, do not rape each other, kiss xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0