fyller mig med tankar om att vara trogen även om du och jag är ingenting

Sjuk jävla grej egentligen. Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på Stockholm sedan jag hörde den för första gången i slutet av förra året. Egentligen hatar jag ju skånskan. Egentligen så är det ganska pretto. Samtidigt så är det så jäääävla fint, jag menar oh my... Azure blue-remixen är också helt outstanding och ni förstår att jag avlider lite här va?

Annars så är ju lovet slut ja, helloo... Jag har en sådan där konstig känsla i mig som säger att allt egentligen går åt helvete och du borde egentligen gräva ner dig någonstans och cry your heart out lilla Stina, men vad gör jag? Vet inte. Jag tycker att jag mår ganska så bra alltså. Har en jävla pms (grät några tårar när jag såg bilderna på lilla Estelle, åh damn you hormoner!!), smått illamående, väldigt ont i halsen och min nyspända tandställning får mina tänder att värka. Men ändå liksom, mår fint ju. Tror det handlar om att avskärma sig emotionellt. Jag vet inte om jag kan det, men helt plötsligt kan jag uppskatta och njuta av de små fina gesterna trots att jag vet att de egentligen inte är personligt riktade till mig. Min cynism förklär jag tillfälligt i naiva tyger och helt plötsligt blev allting lite enklare. Konstigt det där...

Skolan flyter på den också. Gick på min sista samhäll b-lektion idag, skrev klart mitt 8-sidiga arbete om cannabislegalisering igår. På typ en timma. Vad har jag annars att göra? Nån fail-uppgift till kemin. Nåt litet random-test på psykologin på fredag. Biologiprov nästa vecka. Sedan vårt älskade projektarbete då. Tror att det första utkastet skulle in idag, fast then again... vi har ju liksom inte skrivit någonting. Och den enda slutsatsen vi möjligtvis kan dra från våra enkäter är att folk är på riktigt efterblivna. Nä, får styra upp det där lite känner jag.

Annars har jag inget att tillägga. Så jävla fail att må bra, jag vet. Har ni problem så kan jag ju rekommendera Dr. Boss. Oh boy that man's got the cure for every illness in the world. XOXO osv, puss!!


Men TJA min älskling, spionerat på mitt liv de senaste månaderna och skrivit en låt om det ser jag? Jahaja. Tack för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0