Taste of you and vodka still here from yesterday

Ligger just nu i badet. Iphonen är tung, magen kurrar, huvudet värker och jag räknar blåmärkena på min kropp. The fabulous life of the misshandlad fru typ. Jag hatar att bada. Fett varmt! Vilar upp mig, hade tänkt att se superbowl. Vill äta nåt... Åt en halv pizza med Emilia i morse. "vad klyschigt" sa min bror. True. Är glad i själen och lyssnar på Bruce... Lite fint ändå. Ska vila lite nu, och läka panodil. Tror att vårt badkar läcker... Och nån har fixat ett konstigt lås på min mobil, nätter alltså... Lita inte på folk. Ser nu att vattnet är glittrigt!! Måste vara badsaltet. Magiskt! Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0