throw roses in the rain

Diskuterade idag på religionslektionen vem/vad man egentligen blir när man dricker. Blir man sitt "sanna jag"? Personligen blir jag nog snarare den person jag önskar att jag vore lite mer. Skön, rolig, spontan, social, orädd och framför allt ångest- och orofri. Saker man vill vara irl men liksom inte vågar/kan. Sedan finns det ju bra fyllor och det finns dåliga fyllor, men över lag så...
SÅ för att liksom undersöka detta ska jag supa ikväll. Tycker att det makes perfect sense faktiskt. Ae men har man fribiljetter är det ju nästan miljösvineri att inte använda dem. Samma sak med vodka............ Så, jag ska käka lite, duscha och pepp-tagga lite och sedan draaar vi. Kul att det är typ snökaos ute bara. Tack gud och jesus osv, vi fattar att ni dömer oss för att vi är dåliga människor men whatevs. Trodde det räckte med att skicka oss till helvetet...
Ska i alla fall ha jävligt kul ikväll, with or without jesus by my side. Har ju funkat förut liksom, he's such a party killer egentligen... Fuck off.

Puss och kram osv, ta hand om varandra och era husdjur! xxxx


hata mig osv men jag. kan. inte. få. nog. av. denna. låt.!!!! ehe...


Kommentarer
Postat av: Jennifer Sandström - Kanada

Haha. Problemet med alkohol är väl egentligen just det att många just vågar släppa loss och vågar mer. Detta är ju då egentligen en person som inte annars "vågar stå för". Och det blir väl ett problem om man känner att man "måste" ta hjälp av alkoholen... ;)

2012-02-08 @ 20:49:28
URL: http://finest.se/jenn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0