kärlek till egoina!

Jag…

Har extremt lätt för att komma ihåg folks födelsedagar. Jag pratar med mig själv. Jag tycker att djur är söta att se på men lite äckliga att ta i. Jag hatar komedier. Jag hatar kartor och instruktioner ännu mer. Jag älskar lukten av alkoholhaltiga drycker. Jag tror inte på någonting förutom stjärntecken. Jag älskar händer och läppar.  


Min värsta mardröm är att dinosaurierna börjar leva igen. Jag knäcker mina fingrar trots att jag tycker att det gör skitont. Jag blir sällan bakfull. Jag hatar att cykla och kan knappt manövrera en cykel. Jag gillar färg men har svårt för lila. Mina första kärlekar var Bert och McGyver. Jag avgudar krämer av olika slag, helst i fina förpackningar med söta namn.  


Jag älskar folk som låter dryga när de pratar. Jag har världens sämsta morgonhumör och hatar att behöva prata med människor på morgonen. Jag började äta ost i höstas och nu älskar jag det. Jag har inget tålamod över huvud taget. När jag var mindre hade jag en ganska grov fobi för regn, oväder och översvämningar och kan idag inte tåla tanken på vatten eller saker som finns däri. Jag är bra på att prata engelska men jättedålig på all grammatik. Jag tycker att danska är det absolut sexigaste man kan lyssna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0