har redan sålt min själ, så...

Har spenderat min sjukdag (mår dock rätt så bra, har ingen feber längre utan bara en dunderförkylning) med att lägga upp typ halva mitt liv på tradera. Blir lätt beroende det där, hittar bara fler och fler saker som jag ba "äh, det där behöver jag inte!" Kommer inte ha någonting kvar snart, men det kan det väl vara värt. Lär väl få pengar... ifall nån vill köpa skiten jag lägger upp dvs. Finns ju fina saker, typ Converse och lite klänningar från Nelly! Köp, köp, köp fina vänner, jag behöver pengaaar! Hoppas f.ö på att få jobb på donken asap, de söker ju en massa nytt i Norrköping... och jag har insett att jag behöver vartenda litet öre jag kan skrapa ihop vid sidan om. En fyra golden kostar fan 80 spänn och det kostar att ligga på topp!! Anyway, kolla gärna in mina saker på tradera, ElsaStinaV heter jag (tror jag?) och är generös osv.

Ikväll är pappa och jag ensamma hemma = pizza. Eller ah, napolis kycklingtallrik med pomme och vit sås vilket TYP är ekvivalent med gud och himlen och allt det där. Åh, mat ♥

Anyway. Måste verkligen plugga biologi nu, vi hörs osv. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0