lite ordning

- Har blivit kallad till intervju för sommarjobb på Mons skärgårdskrog nu på lördag. Blir glad över det, vore rätt sweet att jobba ute på landet hela sommaren!

- Igår var det utgång för att fira Cornelias nyfyllda 19 år. Hugo på en onsdag innan löning är ju kanske inte optimalt, men det var helt ok folk ute ändå.

- Kan helt jäkla ärligt inte minnas när jag pluggade nåt sist.......Men nu är det kanske dags att göra nåt? Har en psykologi-grej som ska in imorgon. Biokemi-uppgifter som jag inte gjort än och en redovisning i miljökunskap som behöver övas in. Och så det älskade projektarbetet såklart.........

- Ser på Big Brother som en besatt och kan bara konstantera att mina favoriter just nu är Lars, Annica, Amandus och Jimmy. AVSKYR Sipan efter hans påhopp på Amandus sexualitet (frustrated cry i soffan ÅH JA, det där är att gå för långt) men hatar Hanna R ännu mer. Mer vidrig människa har jag nog aldrig någonsin sett, ever. Fyfan vilket jävla efterblivet offer hon är.

- Säljer som faaan på tradera asså, pengarna rullar in! Postade fem paket igår och har sålt sex nya saker idag. Det firar vi med ännu en utgång på lördag va? Jupp jupp.

Men innan det osv ska psykologin skrivas. Ha det fint osv, puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0