och så vidare

Igår. Innan klockan var elva hade jag fått ett "ring ikväll"-nummer på mobilen. Vågar inte kolla mina kontoutdrag. Vet att jag tappade rösten, lät som en våldtäktsman och Nathalie sa att jag skulle dricka whisky. Så då drack jag whisky. Först en shot. Sen on the rocks. Gick runt like a sir och smuttade whisky på puls, vem gör sånt? Cred fick jag iaf. Tappade inte bort min bricka den här gången. Trängde mig in i nåns knä i en trång bil och lovade nåns mamma att jag skulle betala alla böter vi fick. Vi fick inga, och tacka fan för det.
Idag mår jag sådär på alla plan alltså. Men vad kan man vänta sig? Tack, tack, tack för att vi har studiedag måndag-tisdag! Nu ska jag äta pringles, hoppas att jag inte spyr upp dem och se på how i met your mother. Klassisk söndagskväll med andra ord!
Puss på er och grejer. Ha't bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0