up, up, up, up, up

Alltså ni skulle se mig nu.
Vaknade upp med feber, stängde av klockan och somnade om. Vaknade upp igen som ett yrt rådjursbarn kl. 15:40 och ba what yeeear is it? Fortfarande feber. Slängde på mig NYPD-byxorna och Jude Law-tröjan (...i'm sexy and i know it) och gick från att ligga typ livlös i sängen till att ligga typ livlös i soffan. Känns som en större skillnad än vad det egentligen är... Som tur var hade vi både ipren, nyponsoppa och choklad hemma vilket kan lindra det mesta. Det och Gossip Girl, såklart.

Nu sitter jag här, febern känns typ inte längre. Lyssnar på Got 2 luv u och euphoria (GRYM låt den där sista btw, tycker att loreen är ascool om jag ska vara helt ärlig. suggestiv som faan) och känner mig skitpepp på att shotta gold strike och shake some booty. Pappa erbjöd mig ju nyss några jägershots, kanske borde ha tatt dem och dragit till hugo? Fast nja va... Saving my ass till lördag, då jävlar ska jag vara frisk och dra ut litegrann. Men innan det har jag ett biologiprov på fredag vilket jag i all min feberyrsel måste plugga till... Sådär-kul men whatevs.

Ja. Jag är en ganska så tragisk figur men helt ärligt så trivs jag rätt så bra i all min jävla misär just nu. Så fort man blir kompis med tanken på att allt suger så börjar det suga lite mindre hårt... if u know what i mean liksom. :PpppPPpPPpPPPp

Nä, vi ses osv. xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0