c'mon c'mon

Efter skolan idag åkte jag och the one tysk till downtown för mer shopping! Har inte vart där än, så vi besökte westfield-gallerian (med en massa bra, brände pengar på victoria's secret, H&M och mitt ääääälskade bath&body works som är JAG i butiksform, kom till sverige snälla?) och käkade enchilladas på andele och drack frappisar på starbucks och så hann vi med ett långbesök på forever 21 också (åh så mycket fint de hade.... köpte ett springsteen-linne och en mysig svart tröja). sephora och urban outfitters hann vi inte med, får försöka hinna med dem en annan dag i veckan. gav alla mina mynt till en hemlös, pratade med främlingar (amerikaniseringen slår hårt... t.ex så nickar jag inte bara när en säljare hälsar välkommen, jag ler och säger "thank you victor, hope you're having a good day!".....vad händer?) och lyckades hitta hem på en buss där skylten med hållplatser inte funkade. känner mig stolt! Allt är så himla billigt också, jag menar 5 hygiensaker för 30 dollar på VS??? Asbilligt! Och på BBW hade de buy 3 get 2 for free....och 5 mini hand-sanitizers för 5 dollar....mid season sales och holiday sales är grejer det! Nu får vi bara hoppas att jag inte lyckas dra på mig något övervikt på planet hem...
 
Det var ungefär det jag hade att rapportera nu. Ännu en fin dag i SF har (snart) passerat och hjärtat mitt blöder... puss på er! x
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0