Fake tales of San Francisco

Hej!
Det fina SF-vädret som jag har snackat om var som bortblåst idag. "Welcome to the REAL San Francisco" sade min lärare till mig... Kallt, duggregn, småblåsigt och väldigt dimmigt, det är SF det tydligen... haha. Känns ju iofs mer som hemma, så whatever. Hade två advanced-lektioner idag och sen gick jag och lunchade med laura (danish girl) och några sydamerikaner. Spenderade alldeles för mycket pengar på Walgreens (TYP det bästa med USA ju! Älskar de små sakerna som är så annorlunda med ändå så vardagliga. Jag vet nån som kommer gå nuts på deras jul-avdelning innan jag reser hem...) och drack en frappe på starbucks (bästa stället pga awesome personal, good beverages, free wifi och faktumet att när man än är där, vem man än är där med, så kommer det alltid nån cool EF-student och hänger med en. Älskart!) Gick sedan och utforskade lite på egen hand, drog b.la till Lombard st ("the crookedest street") och känner att jag kommer få träningsvärk i benen imorgon... Gick sedan tillbaka till skolan, hängde lite i student loungen och tog sedan bussen hem and there I am now! Har lite homework att göra, annars känner jag bara för en chill kväll... Lång dag imorgon med lektioner från 8.15 till efter fyra nån gång... Men jag klagar inte för jag tycker om det!
 
Ha det så fint ladies så ses vi snart. Puss!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0