Helgen osv

Börjar nästan gråta vid tanken på att om en vecka sitter jag inte i min säng i en förort till sanfran utan hemma i gamla norrköping igen....åh vad jag tycker om den här staden och alla människor jag träffat här. Ja, SF alltså, Daly City kan jag klara mig utan... (och buss 14 kan dra åt helvete). Iaf. Har haft en underbar helg, verkligen! Igår var jag och min roomie först på AT&T stadium (SF Giants hemmaarena, baseballaget som vann the world series förra veckan. Ni vet, USA kallar sin nationella liga för WORLD series trots att det bara är de som tävlar.....hah. Hade så velat vara här när de vann!) och chillade. Redbull flugtag var i stan och visades där, vilket var....en upplevelse. På kvällen mötte jag upp lite folk, mest tyskar (scheisse, man!), och hade en sjuuukt fin kväll/natt. Nuff said. Idag var det outlet shopping som gällde, var inte helt hundra men det funkade ändå. Hittade en holländsk vän och vi spenderade 7 h på det precis nyöppnade centret. Köpte bara ett par converse dock (låga, svarta) och det kostade 34 jäkla dollar. Fattar ni??? Hemma betalar man liksom 700 spänn för ett par och dessa kostade inte ens 250:-! Känner mig sjukt nöjd alltså. Fick vänta på bussjäveln i 20 min (vid mission and 8th, inte ett kul ställe att hänga ensam på som ung, blond tjej.....) och det var dessutom nr 14 och inte 14L så det tog typ en timme att komma hem... Men nu är jag iaf hemma och dööööööd som satan. Skola kl 8 imorgon, tagg... Måste få lite sömn. Ska rejva skiten ur nästa vecka, det är ett som är säkert.
Puss på er! xx
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0