jul, jul, strålande jul

Har haft dagar då jag känner mig fräschare alltså... Att jobba med en hjärna full med snor och ett dunkande huvud var jobbigt (är ju van vid att chilla hallå, vad är nu detta?) och ledde till en massa onödiga fel... Hur många kunder som helst gick väl hem med "fel" kvitto idag och jag vet inte hur många gånger jag fick fråga om hjälp trots att det var basic shit som jag kan egentligen....frustrerande. Vill inte vara sjuk mer dock. Quite obviously. Så nu äre chill-mode ON (det jag är lite vanare vid...) med julmusik, lite snapple och tv. Helgen kommer att gå i julens tecken fullt ut! Julmarknader i stan och söderköping, första advent, första december (julkalendrar!! yay!) och förhoppningsvis lite julklappshandling. Skrev klart min önskelista och mammas kommentar var "ska man tro på den här listan så är du ju bara väldigt skitig och ful...." jaha...ja...kanske det. haha. Nä, nu har jag naglar som behöver målas! Viktigt shit, vi hörs!
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0