när man släpper taget tar man steget

goooood evening gentlemen, 'sup?
vaknade alldeles för sent idag (correction: vaknade klockan sju för att min granne renoverar nåt igen. drog med mig täcket och lade mig i soffan där nere och försökte somna om vilket var svårt. lyckades dock typ kl 10 och vaknade sedan vid två..) och efter det har jag 1. tittat på HIMYM 2. packat saker jag har sålt på tradera 3. påbörjat en önskelista (aaaaaaaaaaaaaaaaah vad sen jag är i år!!!) 4. beställt en vinterjacka (sen med det också! går fortfarande runt i min skinnis pga att min gamla jacka är sjukt trasig och ful.) och 5. lyssnat på 1d (VET att ni så hemskt gärna vill veta vilka mina favoriter från TMH är! Here you go: 1. last first kiss 2. over again 3. little things 4. i would), tallest man (som f.ö fått sin egen fanclub i SF thanks to me, vart är my reward?), yeasayer och frank ocean. och där är jag nu. Tänker att jag borde vara hungrig för att jag inte ätit nåt idag men jag är fan inte det.-..-..---.- weird.
 
Hade f.ö en väldigt bra helg! Michelle fyllde år igår och det firades i lördags med god mat och fint sällskap på Athena, vin på världens och fest på puls. You know the drill! Nu vill jag ha minusgrader, massa snö och klagande svenskar. Är lagom trött på det alldeles för gråa vädret just nu alltså. I helgen är det första advent OCH första december, jävlar vad fint. Vi ses och hörs ponytails, cheers!
xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0