Up, up and away

 
YAY gissa vem som har biljett till 1D's spelning i Stockholm i maj? Jaaaaaaaaag, och jag är så lycklig över det! Att jag missar dem ikväll på Xfactor gör liksom inget då.
 
Annars har jag idag vart och tagit passfoton (till student-ID) och ja.... det är väl ungefär det. The sweet life. För jo, just nu känns livet rätt så fint asså. Det är jul (jo det är jul. Det är fan november så våga inte säga emot!), jag är omringad av fina människor, jag åker till Kalifornien om två dagar och jag fick idag en gratis ögonskugga från Nelly. Jag borde inte klaga och det tänker jag inte göra heller! :)
 
Det var allt för idag, ta hand om varandra finisar. Puss! xoxo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0