we never slow down we never grow old

 
Sååååå, hur har eran dag varit? Eller ah, klockan är kvart i fem på morgonen hemma i Sverige (datorns klocka ändras ju inte så jag får en smärre chock varje gång jag kollar på den och ba shit, är klockan FEM???? men så var den visst bara åtta :pPPPpppPp) men ändå. Min dag har vart bra. Lyckades försova mig, men annars bra. Vädret här är vårigt just nu, soligt och fint och runt 20 grader. Riktigt skönt faktiskt. I helgen ska det tydligen bli storm och regn, kanske lika bra att jag lämnar stället då ;p Anyway, hade skola till fem idag (började 12.45 iofs men ändå) men hann ändå med lite häng med sköna människor. Imorgon blir en fullspäckad och förhoppningsvis asbra dag! Skola till 11 och lunch med friends. Kl 2 ska jag och min roomie på lejonkungen-musikalen (suckerrrrr!!) på the orpheum, kan bli awesome! På kvällen blire lite partheeey på DNA lounge (en av de få klubbar som släpper in små 19-åringar som jag...) vilket iofs kanske inte är så smart med tanke på att jag har mitt final test på torsdag.... men äh, yolo right? Haha.
 
Har annars köpt en shotglas med en massa I <3 SF-logos på. Tänkte att det ska bli min nya grej, shotglas! Familjen jag bor hos här är sådana som köper en magnet från varje ställe de besöker (deras kyl är fab, vill också ha besökt så många platser!) så jag tänkte starta en sådan "grej" myself fast med shotglas i stället för magneter. I alla souvenirbutiker finns det ju alltid en massa sånt, så det kan bli awesome! Ser mig själv ha nån asfrän hylla med en massa shotglas från coola ställen i världen och kunna berätta en massa drunken stories därifrån... Kan ju ta ett tag att fylla den där hyllan, men rom byggdes ju inte på en dag osv. Man måste starta någonstans och ska man göra det good ska man göra det i SF!
 
Det var väl ungefär det jag hade att säga nu. Hörs på torsdag om jag överlevt. Pusshej xx
 
 
(en dålig bild på gårdagens shopping btw. min resväska hem kommer att bestå av 1/3 hygienartiklar 1/3 juldekorationer och 1/3 kakor och godis.....)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0