california dreaming

Så ok, slight change of plans. EF ringde i morse (thanks for the wakening.....) och berättade att platserna på skolan i Chicago redan var fullsatta... just my luck! Bara att välja en ny stad då, och hon jag pratade med rekommenderade San Francisco då den skolan, precis som den i Chicago, låg väldigt centralt och gav utrymme till mer fritid än de andra vars campus ligger utanför stan. Så.... Kalifornien? San Francisco? Hell YEAH! Kan åka spårvagn till skolan liksom. Den ligger mitt i Fisherman's Wharf och har utsikt över Golden Gate... Och man kan ta weekend trips till L.A och Hollywood.... Kanske kan beta av i alla fall en del av min california dream där? Känns sjukt, Kalifornien liksom! Så långt bort. Ska bli fedt spännande att se något så nytt. Illinois har jag ju faktiskt redan vart i (och om man räknar mellanlandningar och sovstunder på flygplatser har jag ju vart i Chicago också... hehe ;)
 
NU; research om San Fran, om och om igen-lyssningar på LWWY som släpptes i Sverige idag (och jag har ett roligt paket från cdon som väntar på mig... fniss) och lite mat kanske. Utgång imorgon med finaste, jag är äntligen GLAD!!!
 
xx
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0