crazy crazy crazy

Idag, för första gången på alldeles för många månader, kände jag ett pirr av förväntan och glädje i magen. Jag är ingen happy-go-lucky-person som tror att allt blir bättre imorgon eller att allting någonsin ordnar sig. Jag önskar att jag vore sådan, men vi väljer ju inte vår karaktär, right...
I alla fall. En sak som är säker är ju dock att man alltid kan göra något för att förbättra den situation man är i. Eller nej, det är egentligen inte sant. Jag råkar bara kunna det för att mina föräldrar/morföräldrar har varit snälla nog att fixa inte bara ett utan tre olika sparkonton åt mig. Utan jobb och alltså ingen inkomst hade det där lilla glädjepirret inte funnits utan dessa sparpengar..
 
Anyway, det där lilla pirret var efterlängtat och åh så skönt. Att ha någonting, stort som litet, att se fram emot är helt sjukt viktigt för mig (för alla?), och nu har jag äntligen det.
 
...och sedan har vi ju också faktumet att jag (förmodligen.....) kommer att vara arbetslös och hemma på heltid under hela december = min högsta dröm sedan dagis. Gissa vem som kommer att gå nuts med julförberedelser? Christmas 2.0 hos familjen Vainio, oh yes!
 
Väldigt glad blir man annars av videon nedan. Because LWWY is the new YOLO! Och en halvnaken Niall och en Zayn med weird facial expressions... who can resist?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0