OPI Skyfall

Hur långt har det gått när man börjar identifiera sig med nagellack? OPI's nya kollektion Skyfall med James Bond-inspirerade lack är helt g u d o m l i g!!!! Vill fly till någon polynesisk ö där giftemål mellan nagellack och människa är ok och bara go nuts. Skulle jag vara ett nagellack skulle jag vara "The living Daylights" från denna kollektion, helt jävla underbart. Sedan är jag ju inget Bond-fan (har aldrig sett en hel film... is it bad?), men who cares?
 
I slutet av oktober skiter jag i min begränsade budget och köper åtminstonde ett. Om det inte blir the living daylights vill jag ha "The spy who loved me" (perfekt jul-nagellack!) eller "Live and let die"....eller något annat. Olika på varje nagel, så gör vi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0