köksrenovering och tre saknade pojkar

Så, köksrenoveringen här hemma är i full gång. I måndags kom de och rev ut hela köket och sen dess har vi levt på hämt- och micromat, diskat i badrummet och ätit framför tv:n... Det finns ju barn som svälter runt om i världen men åååååh vad jag hatar this shit! Förhoppningsvis blir de klara nästa vecka... Aja, förhoppningsvis blir resultatet bra iaf.
 
Annars har jag rätt mycket att se fram emot under resten av april faktiskt! Nästa helg drar jag och Emilia till Gbg och hälsar på en utflugen norrköpingsbo, veckan efter det kommer en saknad Michelle hem från Norge och då blir det en onsdagsutgång på Hugo. Inflyttningsfest hos Jessica helgen efter ska vi få in också! Ikväll blir det mys med hallisen och imorgon är det kick-off med ett skönt friskisgäng. Mycket kul ahead alltså!
 
Mina tre favoritkristna amerikaner har ju släppt en ny liten singel också, oj vad jag har saknat dem! Dock så saknar jag Nicks lockar också... hallå!? Deras cover av Frank Oceans "thinkin about you" är rätt fin också, finns på youtube. På tal om favoritkillar är det mindre än en månad kvar tills 1D i Sthlm (döööööööööör). Och så kan jag ju bjuda på det kanske roligaste klippet någonsin, "that's keith my gardner", ALLTSÅ JAG DÖR och får sådana sjuka bubbliga endorfinkickar av det. A fucking comedy genious! Och nä jag vet inte riktigt om det är meningen att man ska förstå nånting, men just go with it så är det så jäääävla kul!
 
Det var väl ungefär det. 70 min box ska jag klara av idag också...huh. Better prepare myself mentally.
Kisses xx
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0