like who's this bitch?

 
Göteborg är ju Göteborg och ni får själv lägga en eventuell värdering i det ;) Men helgen har vart fin i alla fall! Trots att jag uppenbarligen har seriösa problem med att stå på två ben vilket resulterar i en sträckt lårmuskel och ett fett köttsår + blåmärken på mitt ena knä... But no gain without a little pain, right? Får väl halta mig fram ett tag helt enkelt... Vårt lilla äventyr i Gbg började iaf på ett ställe som heter Bryggeriet... På deras hemsida stod det att folk brukade dansa på borden men det såg vi inte skymten av nånstans... Det var det minsta lilla skitstället jag nånsin sett! Så efter en drink där drog vi vidare, frågade lite folk (norrmän? var vi danska eller engelska? ingen vet....) och kom fram till att vi skulle dra till Valand (vad är det för fel på göteborgare när det kommer till att döpa uteställen???) vilket var myyyycket bättre! Inte överdrivet stort, men fler än ett mini-dansgolv iaf. Stängde kl 5 gjorde de tydligen också så vi fick kommentaren att vi "drog tidigt" när vi gick efter kl 3 nån gång... hallå, vi är inte vana vid så sena stängningar... Att sedan hitta hem till min syster (2 jäkla minusgrader var det ute också!!) tog ett tag, men vi klarade det!
 
Aja, hoppas att ni haft en fin helg ni med! Nu ska jag bara tagga om till fest på onsdag och lördag... hur orkade jag vara ute så ofta förra året egentligen? Damn i'm getting old...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0