They don't know about us

 
Justin Bieber har varit i Sverige, det har väl ingen kunnat missa? Min bror frågade mig i förrgår om jag var en belieber... Nej, det skulle jag inte säga (mitt exakta svar var mer att hallå, jag är en helhjärtad directioner och ett genomsnittligt hjärta har bara plats för en, eller ok fem, popkillar i taget) men killen amazes mig ändå. I alla fall. Jag blir så himla lycklig över responsen han har fått från vuxna män(!!)niskor som verkligen har tänkt till och insett att nae, jag är kanske inte en belieber och tycker inte om musiken som Justin gör, men jag kan ändå inse att han är grymt duktig och jag nedvärderar inte varken honom eller hans fans. Jag har i veckan läst flera krönikor och blogginlägg (t.ex här, här, här och här) som har med ämnet att göra OCH DET GÖR MIG SÅ GLAD! De har så jävla rätt! Och det är det jag har försökt säga så länge. Läste även en fb-vän som skrev en status om att han tatuerat in ett albumomslag från ett av sina favoritband (vet inte vad/vilket, men det är iaf inget boyband) på sin arm och får så mycket komplimanger om hur snyggt det är. Hur skulle reaktionerna vara om jag tatuerade in nåt 1D-relaterat på min kropp? Folk hade förmodligen tyckt att jag var dum i huvudet. Men finns det egentligen någon skillnad? Nej, jag tycker inte det. Nä, läs gärna de länkade krönikorna och snälla håll med mig. Jag kommer i alla fall att försvara boybands och dess fans tills jag dör och ni stackare kommer tvingas läsa om det. Sucks to be YOU!
 
Jag beställde nyss ett väldigt fint halsband, på tal om boybands...ehehehe.... visar när det kommer hem till mig. For now, ha det fint. Puss!
 
Paula, jag och Emilia igår på Jessicas inflyttningsfest. En leopardkatt, 90-talstjej och hippie! Kul hade jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Lisa

älskar hanna fahls krönika, den borde alla läsa!

men...just när det gäller bieber är jag ändå lite kluven - inte mot hans fans i sig, men mot honom. att vara emot abort är helt sinnessjukt hemskt.

2013-04-29 @ 08:43:59
Postat av: Stina

jo asså bieber som person kan man ju diskutera (hrmpf) men det är sällan det han får kritik för heller. och oftast är det ju fansen som får den största skiten och that just ain't right!

2013-04-29 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0