"The freedom is granted as soon as the damage of vodka arrived"

Har haft två (eller tre) riktigt jäkla roliga utgångar på rad nu, en trappan, en hugo och en puls. Känner lite old stina-vibes med smått galna, konstiga och helt enkelt jävligt roliga upptåg. And i like it! På puls i lördags tror jag inte att vi hälsade på en själ över 20 och ja, Stina gillar sånt skit. Jag tyckte dock nånstans att det var en bra idé att lyssna på Maja Ivarssons sommarprat där kl halv sex en morgon när jag var ensam hemma... det var ingen bra idé, visade det sig. Usch. Har lyssnat på Filip Hammars också, och gemensamt för de båda är att de ett flertal ggr pratar om lärare (filips föräldrar och majas egen lärare) som vart sådana där supermänniskor som tagit emot gråtande elever som ringer på dörren mitt i natten. Jag. vill. vara. den. Jag måste bli det. Så jävla töntigt, jag vet, men det är nog fan mitt livsmål just nu... Långt ifrån delfiner och korallrev men desto nyttigare för samhället. Det kanske är mitt kall? Jag skulle vilja tro det. Lever jag om sex år ska ni fan få se.

På onsdag åker jag till Göteborg och tors-lör är det way out west för hela slanten! Såååååå pepp!!! Trots att tre av de jag såg fram emot mest (Solange, Tom Odell och Azealia Banks) har ställt in så kommer det nog bli awesome. Det enda kravet jag har nu är fan att Miguel och Kendrick kör "How many drinks?" tillsammans. De måste göra det.
Efter wow har jag en ledig vecka innan skolan drar igång! Två veckor nolle-p (hur taggade är vi för det btw???? maaad) och sen är det helt plötsligt september och då är det officiellt höst! Känner, sakta men säkert, hur saker och ting clears up. Så jävla skönt.
 
Ni får ha det så bra, vi hörs! pusssss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0