"If I had to choose between me and you I'd choose me though I know that I'd lose"

Antar att man skulle kunna skriva om "viktiga" saker. Typ hur FEL osv det är att Kourtney Kardashians dotter Penelope (typ ett år) har en mini-balenciagaväska. En gul. MEN DEN ÄR JU SÅ JÄVLA SÖT! Har inte lust att klaga på det (keeping up with the kardashians är just nu höjdpunkten på min dag f.ö ehehhe... ajdå). Orkar inte riktigt med nåt som är djupt, seriöst eller viktigt just nu. När man insett att världen är bortom all räddning kan man i stället börja känna genuin lycka och pirr-i-hela-kroppen-magi över ett nytt läppstift eller den PERFEKTA nyansen på ett rouge. Eller över faktumet att dougie poynter använder tre olika läppbalsam beroende på läpparnas torrhet. Alltså. För bra!
 
Sportlovs-utgången i onsdags blev lite weird faktiskt. Jag gillar inte solbrända 94:or. Men ananasdrinkar är fedt gott och well. Emilia och jag jobbar på att byta ut euphoria-dansen mot begging-dansen. Det går... sådär. Euphoria är ju inte jätteavancerat (alla kan kasta lite med armarna ju) men att skutta runt som finaste Anton (bara att han heter Anton.... ödet, you're a funny one!) i höga klackar är inte så jävla easy asså. Framför allt inte på ett överfullt och svettigt dansgolv. But we're getting there! Skam den som ger sig.
 
Jag gottar nu ner mig i gamla svettigt klassiska brittiska (för många adjektiv, aja...) band och reminiscear i tonerna till empire, up all night (...inte 1d's version....) och time for heroes. Har även börjat kolla på sista säsongen av Lost och ångesten inför slutet har redan infunnit sig. Ni vet den där tomma känslan när allt bara är... över? Vad ska jag då göra med mitt liv? Ae det är för sorgligt asså. Sakerna man utsätter sig själv för </3
 
Ha en bra helg allihop. Ta hand om varandra ♥
 
"What is love but the strangest of feelings, a sin you swallow for the rest of your life"
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0