i'll wait for you

Såja, alla hjärtans dag. Jag skulle kunna vara djupt sorgsen, lonely och bitter men äh... det är jag väl alla dagar? Vi gör det bästa av situationen i stället. Var hos frissan imorse (ja, klockan 12 är morgon....) och klippte och färgade håret. Skööööönt att bli av med slitna toppar och utväxt! Ska snart iväg och jobba lite stängning, bättre valentines day kan man ju knappast få. Svettiga singelkillar? Tror jag drog vinstlotten denna kärlekens kväll alltså. Sucks to be you i ditt monogama tråk-förhållande. Eehehehhe...
 
Vad jag också gör är att spendera kvällen med mannen som vann mitt hjärta loooong ago och som fortfarande finns kvar. Bästa, finaste, innerligaste lilla Bruce. Hans top 10 love songs är liksom de enda som förstår mig en kväll som denna.
 
För övrigt är jag väldigt nöjd med livet just nu. Det flyter på och jag trivs, vad mer kan man begära?
Ta hand om varandra. Valentines day or not!
xx
 
"There's one thing mister, that I know
That's if you think your heart is stone
And that you're rough enough to whip this world alone
Alone buddy there ain't no peace of mind
That's why I'll keep searching till I find my special one"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0