jag vet inte vad jag vill säga egentligen

Är sådär härligt mör i kroppen efter 70 minuters spinning, daemn det var jobbigt idag! Börjar gilla spinning mer och mer känner jag... man får för varje gång in mer och bättre teknik vilket gör att det bara blir jobbigare och jobbigare, men så ska det ju vara! Man känner verkligen också att det är andra muskler som får arbeta, sådana som jag i vanliga fall inte brukar använda. Benen, ryggen och rumpan får sig en rejäl omgång och det känns asbra!
 
Annars har jag idag vart på stan och bränt lite mer pengar...........Studiemedlet för januari kommer inte hålla så länge, men eftersom det är första gången sedan juni som jag får in pengar tänkte jag unna mig. Har lagt upp en extremt seriös och komplicerad (ironi) budget för kommande månader, dock. Kommer få drygt 2100:- i månaden. (Lite drygt) 100:- av de går ju till glossyboxen, 1000:- får jag spendera på onödiga saker (smink, kläder etc) och 1000:- på nöjen (utgångar, mat etc). Men eftersom jag sällan spenderar 1000:- på nöjen så ska jag spara det som blir över. Har ingen aning om hur duktig jag kommer vara, blir det 800:- eller 0:- i sparkassan liksom? Vi får se. Känns ju dock som att det är en vettig idé att spara undan lite.
 
I måndags natt hade jag min första Lost-dröm ever. Ellen har varnat mig om dem, men jag klarade mig nästan 3 säsongen utan dem och började tro att det bara var hon som är konstig. Men ja, sedan kom den... Vaknade upp helt kallsvettig och har på riktigt inte kunna sluta tänka på den. Att förklara vore väldigt svårt, men jag kan ju säga att jag och Sawyer skulle rädda Kate (surprise.....) som blivit tillfångatagen av the others. Deras ledare var dock Locke, som var mörkhyad... Jack hade gift sig med Elliot från Scrubs, och de bodde på ön och födde upp vita kaniner och isbjörnar som de utförde medicinska tester på. Någonstans på ön hade the others gömt Uno-kort med bilder av killarna i Mcfly, Britney Spears och Avril Lavigne (???) på som nån skulle rädda innan de dog. Ja....Jag är ganska glad att jag vaknade.
 
Så, ännu ett väldigt random inlägg utan någon som helst röd tråd. Sånt jag gör bäst. Puss och kram på er!
xx
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0