happy new year!

 
Nyår visade sig bli riktigt bra i år/förra året också! Började med lite grabbig förfest och lakritsshots för att sedan åka till rambodal och fira tolvslaget på en överfull balkong med vodka (champagne är för mesar) och pussar. Efter det åkte Emilia och jag till en annan fest i fetaste lägenheten i stan (blev avis på costa boda-shotglasen, mina blinkande plast samt stulna pulsglas kändes så fel i jämförelse...), jag fick prata massa danska (fast jag egentligen inte kan nån utan bara citerar en massa rasmus seebach....) och var hemma nån gång efter sex. Drack bara vatten de sista timmarna vilket resulterade i ingen jävla bakfylla alls vilket är loooovely! Varför har jag inte fattat det förut? Mitt liv kommer bli så mycket lättare i framtiden... 2013 kunde nog inte ha börjat mycket bättre, känner mig grymt positiv!
 
Ha det fint kära vänner, ta hand om varandra!
xxx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0