Too close for comfort

Jag har haft en väldigt bra helg måste jag säga. Lönelördag på puls (fick mitt första studiemedel i fredags, aaaah!!) och det var KUL och det kändes så jäkla härligt! :) jag kan inte heller sluta jämföra this years me med hur jag var för ett år sen. Asså... Jävlar. Jag är sjuk stolt över mig själv för att jag för första gången ever lyssnar på mig själv och faktiskt tar vettiga beslut. Mer eller mindre... Mår så mycket bättre av det iaf, och det är väl själva poängen? Tror det. Vatten, ostbågar och scrubs får bli min efter-efterfest i framtiden också, för inte heller denna gång blev jag bakis! Sweet. Imorgon ska jag till skolan igen, men innan det ska jag allt fixa mitt jäkla liu-kort... Ja. Det var väl ungefär det jag hade att berätta idag. Bjuder på lite random bilder från veckan som gått. Enjoy! Xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0