What do galaxy defenders do?

Hola chicas!

Utgång igår med folk jag tycker hemskt mycket om, men på ett puls som jag igår inte trivdes alls på. Jobbig känsla, hoppas att det bara är en fas... Jag är ju inte ens 20 än, kan inte ha växt ifrån det! Drack mycket vatten och åt ostbågar (och såg på ett scrubs-avsnitt) innan jag somnade så jag har inte vart nåt bakis alls - skönt! Kände mig fett snygg igår iaf (kommer nog ångra att jag sa det efter att ha sett vimmelbilderna med whatevs..,) pga mycket fin sminkning gjord på make up store! Använde upp presentkortet jag fick i julklapp. Fick en sotning i bruna och orangea toner med lite glitter i, blev jättenöjd! Köpte även ett rouge ("a touch of peach") och en underbar eye dust ("morning breeze") som jag bara ska lära mig använda på ett schysst sätt...

Annars har jag spenderat dagen med att fixa lite shit inför min skolstart på tisdag... Är jättenervös för allt det praktiska (som alla inskrivningar/registreringar och alla andra miljoner saker man måste göra...) men ändå väldigt taggad. Snääälla låt detta bli bra! I kinda need it...

Ha det fint allihopa, var snälla mot varandra! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0