after everything

Sämst blogg-mode just nu asså. Dels gör jag ingenting värt att skriva nåt om och har egentligen inget annat att säga heller utan att låta så jävla deppig och pessimistisk. That's what summer does to me....... Har börjat följa Pretty Little Liars efter all hype, har kommit ungefär halvvägs in i s. 1 och well... det är en vääääldigt enkel serie. Väldigt american high school-"thriller" med genomskinliga karaktärer och rätt kasst skådespel. Men å andra sidan är jag ju inte den som i vanliga fall gillar svårt och mörkt, så serien är jättebra att skingra tankarna med. Och jag erkänner att det är rätt spännande ibland också...
 
Smink är det inte heller mycket med nu. Som sagt, sommar och värme gör att jag inte direkt kan använda nån Foundation och utan Foundation ser allt annat smink jättefult ut på mig... Hoppas få lite inspiration efter att ha köpt lite nytt smink i London. Köpte tre MUS-produkter för några dagar sedan iaf, CS "steel" ( jag är en silver-sucker.... behöver verkligen inga fler grå/silvriga skuggor men jag fortsätter ändå köpa dem haha) MS "Plateau" för att jag saknade en riktigt fin militärgrön skugga och lipstick "black currant" för att det är AMAZING! Inte det självklaraste kortet på sommaren kanske, men ett välkommet inslag i min annars väldigt rosa/koralliga läppstiftssamling. Och det är sååååå fint och mer smickrande än vad jag hade trott faktiskt! Så jag är jättenöjd :)
 
Så, för att avsluta ett väldigt intetsägande inlägg lägger jag upp de låtarna jag lyssnar mest på just nu. Rätt random och lite way out west-inspirerat. Puss ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0